Nego

Alla inlägg under november 2011

Av Elvis Saxon - 22 november 2011 21:25

Sry för jag nt har lagt in nåt hehehe, Men som förlåt för ni två små roliga saker som ni kan göra :D 

1. Köp en stor burk red bull, gå hem. ta fram en liten kastrull och sätt på plattan, häll i red bullen och känn efter när den är lagom varm :) .

2. lägg dig ner. gapa. sätt munnen på golvet. stäng...flyttade du på dig? isf kommentera och säg det för jag vill nt testa det :D 

Av Elvis Saxon - 13 november 2011 13:09

Alltså gud vad jag HATAR när det kmr ett mail till min inkorg och det står "facebook, markus har kommenterat dina bilder" ASSÅ VAD FAN, jag tror jag kan kolla det sj? jag vet att det går att ta bort men det som stör mig är att dom äns kmr på det? FYFAN vad jag blir PISS OF D: Och sen där jävla spotify reklamen, "facebook and spotify now is friends" VAD FAN MENAR HON MEH DET? att dom hata varandra innan elr vadå? och då ska man tydligen kunna dela sånger på facebook, och alla med spotify kan lyssna på dom elr? vad faan! slår vad om att nästa gång jag sätter på spotify så kmr hon tbx o säger "blogspot and spotify is now friends" då kan man göra reklam för spotify på blogspot med :D NEJ TACK! 

Av Elvis Saxon - 12 november 2011 14:09

Min brorsa gillar Kissie! Fan vad jag hatar honom för det! asså ska jag kanske lägag upp lite nakenbilder på mig sj så kanske det kmr några tusen och "läser" och mina nakenbilder hamnar på framsidan av American pie? elr att TV4 Nyheterna pratar om mina jävla nakenbilder! Asså jag satsar mitt liv på att hon har bara läsare som bara väntar på hon ska lägga upp nåt "nytt"!!! Fan hon kan ju dra och knulla nån elr gör det för ont i brösten? Sen kmr ju min teori om hur blong och dum man kan bli!

1.Varför förstora hon brösten osv - hon ville vara snygg inför killarna?
2. varför håller hon sig till en? - Egentilgen så är hon hora/slampa/prosituerad/eskort flicka och det är så hon har fått tag på så mycket pengar till sina plastik operationer!
3. men vad fan gör hennes pojkvän åt det här? - jo han är nt hennes pojkvän, han är en sån där (don't reminer the name) som ser till att kunderna betalar!

Hoppas att ni som är hennes så kallade "kompisar" ser det här och fattar att ni nt behöver snylta på henne mer, Nu kan ni skaffa eget :D

 

Av Elvis Saxon - 12 november 2011 14:03

När jag höll på att göra mitt förra inlägg så var det lixom reklam till höger på andra bloggar, Och då är det en jävla TJEJ som stod halvnaken och så står det under "jag är busig ;) " Och man bara WTF vad faaan! det är ju en blogg och nt en sida för nån kåt gubbe med liten penis som nt hittar nåt bättre än en transa på en svensk bloggplats i 14 års åldern? Asså vad fan vill man få ut av det? att det kmr sexiga killar med 8-pack som ser ut som Edward cullen och sitter och runkar framför bloggplatsen när han gå ut i världen och fan ta en valfri tjej och knulla! En i minuten FAN! Och nu ser jag fan en ny! "dejten slutade med våldtäkt" vadå våldtog du honom då elr? Elr ah han blev så jävla kåt på dig så han våldtog dig och du gjorde inget motstånd bara för att du vet att han vet att du kan anmäla honom för övergrepp? asså vad fan som att nån vill läsa om nån som blivit "våldtagen" och sen kan prata om det utan problem? och hon upplyser okändt folk om det men fan nt polisen elr? Asså vad fan vad JAG blir ARG!!!

Av Elvis Saxon - 12 november 2011 13:58

Asså, vad fan är det med personer som säger att melodifestivalen är töntig? Dom kanske är döva och kan nt höra men läsa på läpparna, så blir dom irriterade på kamramännen som alltid byter vinkel? Att dom är för fega för att erkänna? Elr så vågar dom nt erkänna att dom nt har TV? Jag blir så jävla ARG på sånna JÄVLA idioter! Jag länkade till en kompis, http://www.youtube.com/watch?v=vo-u3vQCYHE och vad säger då nt hon efter att hon sett detta? "gud vad töntiga dom är när dom tar av sig militär dräkterna" Och jag fick ju såklart tokdamp! Asså vad FAN!! WTF DUDE, WTF!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Born to raise hell

Omröstning

Vad vill du helst läsa
 En fråga
 Musik
 Film
 skit om andras bloggar
 om andras händelselösa skit liv
 politik
 bästa godissorten

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards