Nego

Alla inlägg under januari 2012

Av Elvis Saxon - 31 januari 2012 17:09

Here it is

Av Elvis Saxon - 31 januari 2012 16:58

    Snygga? o.O

Av Elvis Saxon - 31 januari 2012 16:47

 

Det där var min vägg då...nu har typ allt lossnat...SKIT DÅLIG KLUDDELUDD!!!! hur fan ska man sätta upp dom? några tips? ... 

Av Elvis Saxon - 29 januari 2012 14:12

Jag går och hämtar min knallpulverpsitol xD och går mot min hund som ligger i min säng och skjuter på mitt huvud på skoj...Min hund kollar konstigt på mig, jag går runt i rummet och låtsas att det är krig xD min hund får den där blicken "WTF" och reser sig och går ut från rummet...

                  FOREVER ALONE                  

Av Elvis Saxon - 29 januari 2012 13:31

Har du spotify så sök på det ;) om du inte har det så tycker jag förfan att du skaffar det! 

Obs: logga in med din facebook ;) Precis som premium fast du får ändå reklam :/ ...'



Av Elvis Saxon - 29 januari 2012 12:45

Kärlek småbarn...kärleken...Bli aldrig kär, blir du det kan du lika gärna ta ditt liv ;) Man blir liksom psykist störd när man har gjort slut elr när "kärleken" nekar xD Då skriver man dikter som dessa som jag har samlat på mig genom denna månad :) 

3 små ord

Hon älskade någon så högt på jorden,
någon som aldrig sa dom 3 små orden.
Hon ville alltid i hans närhet vara,
men han brydde sig inte och ignorerade henne bara.
Hon står på rälsen och tänker på sin älskade,
ett tåg kommer och hon tänker aldrig mer igen.
Han står vid hennes grav med en ros som är röd,
nu är hon borta nu är hon död.
Han viskar tyst orden som hon så gärna ville höra,
men orden når aldrig hennes öra:
JAG ÄLSKAR DEJ..

- Varför kämpar du för honom ? Du kommer ändå aldrig få han.
- varför lever du ? Du kommer ändå dö.
 

Du knuffade bort mig 
Du vände dig om och gick 
Du orkade inte bry dig om mig 
Du sa en sak som jag aldrig glömmer
Hon undrade varför du knuffade bort henne 
Hon undrade varför du vände dig om och gick 
Hon undrade vad hon hade gjort för fel mot dig 
Hon undrade varför du aldrig vände dig åt hennes håll när hon gick bakom dig ♥ 

Hon som alla trodde hade det så bra 
Alla som trodde att hon var för feg 
Alla som älskade att reta henne men dom visste inte hur ont det gjorde i hennes hjärta. ♥

Det var bara ett fåtal av dom :/ ...Ungefär som i twillight, har ni sett den? väldigt roligt om man tänker vilken slampa bella är och vilken tragisk kille jacob är och vilken mes edward är :) 

Jacob upprepar dessa ord till bella "jag vet att du är kär i mig, du vågar bara inte erkänna det för dig", Bella kysser honom till slut för att han håller på så där hela tiden! Men Edward ser detta och blir skit arg men vad gör han? han kan döda Jacob hur enkelt som helst? han kunde åtminstonde hota honom! Men nej det är okej att SlampBella går runt och knullar med alla jävla varulvar och vampyrer hon hittar! skulle inte förvåna mig om hon hade haft sex med GINGERHEADS POJKVÄN!

Av Elvis Saxon - 29 januari 2012 12:40

Asså jag fattar inte, kan nt se på youtube, har nt den senaste veriosnen av shockwave flash.
jag är på väg att ladda ner den, men då står det att google chrome laddar ner automatiskt så jag behöver nt... jag kollar på plugins...den är aktiverad...kollar på java...aktiverad...VAD FAN!

Ska be min låtsas pappa hjälpa mig idag att installera windows 7 på min nya bärbara :) Fast dens skrivbord funkar inte, musen funkar inte och inte heller skärmen...Så av min bror så ska jah kanske få en HP 720 HQ skärm :D Sen fick jah i julklapp en bärbar mus och ett bärbart tangentbord...funderar på att köpa ett skrivbord med usbsladd, skrivbordet är typ av gummi så det går att rulla ihop :D Sen skaffa en skit liten mus :D Sen typ en IPAD elr nåt som skärrrrrrm :) Fett awesome paket :)
 

Presentation


Born to raise hell

Omröstning

Vad vill du helst läsa
 En fråga
 Musik
 Film
 skit om andras bloggar
 om andras händelselösa skit liv
 politik
 bästa godissorten

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards