Nego

Alla inlägg under februari 2012

Av Elvis Saxon - 28 februari 2012 21:40

http://lisasmode.bloggplatsen.se/2012/02/28/7433789-jackor/
 Var bor hon?! men det är lika bra med jackor elr vad fan sa hon? nu när det var så kallt? 6+?..VAD FAN!? jag gick i en t-shirt o en munkis i sthlm igår!? vad fan!!!!!!!!!
Fast resten avg blöggen var ganska bra :) 

Av Elvis Saxon - 28 februari 2012 21:33

http://cupcakekatti.bloggplatsen.se/2012/02/28/7434870-heej-restaurang-xd/ 
Om du inte drygar dig så är du inte människa :) 
första som berörde mig var att hon föreställde sig hamburgaren som en mcdonalds hamburgare fast finare...Hmm..du är på en resturang och vill ha en lite finare hamburgare än mcdonalds...Mmm...HAHAHAHA! vad fan har hon ätit hela sitt liv? alla vet att mcdonalds hamburgare är den sämsta men också god :) sen kommer nästa sak, Hon fick riktig vaniljsås! fattar ni!? inte nog med en hamburgare som var lite större än mcdonalds och 3 cm i höjd så fick hon riktigt vaniljsås! för att på mcdonalds är den gjord på hästsperma...LOOOL! sen nästa...hon tkr eric saade är söt o bla bla bla, här är en bild...Nej vänta ni vet nog vem han är va?! mm...

Av Elvis Saxon - 28 februari 2012 14:38

Av Elvis Saxon - 28 februari 2012 14:25

nu har jag städat tyyyyp, det ligger lite kvar på golvet men jag gillar min hylla och min säng och min vägg nu!

Före:
   
Efter:
   
Ska upp typ 7 till elr nåt :)

   

Dessutom har jag köpt en ny film...Ni får gissa och ni får bilden ovan som en ledtråd..för där är alla MINA filmer :) såå...kolla vilken som inte hör dit xD :)  

Av Elvis Saxon - 28 februari 2012 00:03

Av Elvis Saxon - 27 februari 2012 23:45

Världens sämsta första åretsåkning! jag köpe min bräda...Jag satte dit truckar och hjul med grymmt kullager och förhöjningar..så här såg den ut innan olyckan! 
   
Jag tycker den var ganska snygg...Brädan var billig så det var den elr en skit ful! 250 kr på onoff btw :)
Sen så är jag dum...Jag är inte van vid skateboard för det första...Och det var ett tag sedan jag åkte! jag åkte på tunnelbansstationen och då så åker jag snabbt..Ska lute mig o svänga lite, samtidigt tar jag upp foten från att gjort fart (xD) och då går det FEL! jag ramlar..Jag ramlar mot rälsen, min bräda är långsam för att jag råka stanna den när jag ramlade, jag såg den i slowmotion långsamt rulla mot rälsen, jag såg det det var kanske en meter ifrån mig...jag kastade mig mot den! MEN den åkte ner! jag tänkte faktiskt först sträcka mig ner o ta upp den men då kommer nån tjej som jobbar där och säger "du får itne beträda spåret, du får gå upp till spärren och säga till" sen säger nån mamma "jahadå, lyckat..." Jag springer upp till spärren såklart! när jag var där uppe så kom nästa tåg och KRACK! (den hade ramlat ner satt mitten var på ena spåret om ni fattar..?) senare kom det nåt tjej som jobba där osv, hon gick ner o hämta upp resterna, som tur var så klarade sig truckar och allt men här är bilden på brädan efteråt...
 
Vilken tur att jag INTE hoppade ner där för att ta upp den...Fyfan vad blod! jag vill tacka den där jävla tågkonduktören som inte hade något att göra där för att hon räddade mitt liv typ :) <3333 efter att sett min älskling nr 34. dö sådär..Har jag fått en ny inblick i livet...tvåbarnsmammor gillar jag inte -.- iaf inte sånna som är dryga :(  

Presentation


Born to raise hell

Omröstning

Vad vill du helst läsa
 En fråga
 Musik
 Film
 skit om andras bloggar
 om andras händelselösa skit liv
 politik
 bästa godissorten

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards