Nego

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Nya kläder

Av Elvis Saxon - 5 februari 2012 01:28

Vill inte skryta men har varit med i NK:s barn katalog typ 2009 vinterkläder :) Men det var skitjobbigt att ståmodell så jag strunta i det :) nu tänkte jag börja med det igen :) jag blir medlem på statist.se då alltså och det kostar ungefär 300 kr i månaden, Men man får 300 kr för varje jobb ungefär, sen när man blir "känd" så kan man få upp till 2000 för ett jobb :D Så om jag börjar jobba, jadå kan jag köpa alla kläder jag vill ha :D Tänkte sätta ihop lite kläder ochsånt jag vill ha om det skulle var intressant xD :) 
Harrinton jacka har jag redan :) 
Rutig skjorta, har jag redan men ny är bra att ha :) 
The cure boy's don cry t-shirt vill jag ha för att jag älskar den låten och det bandet :D 
Jeans...jag passar så bäst i jeans :) 
kalsonger...Männens bästa vän (om man inte föredrar trosor xD)
Svarta strumpor :D föredrar sockor...:/
svarta fingervantar och jag är oövervinnlig :)
svart hårfärg måste jag ha nytt av! min håller på att lossna xD
svart nagellack är alltid snygg :) 
nitbälte måste man bara ha för att få till det där extra xD
nitarmband måste man ha men varför inte två olika nitarmband? :)
Ringar behövs garanterat! här är ett exempel!
 Vad återstår då inte om inte skor? :) man måste ha udda skor! som pekar ut man vill inte ha tråkiga klacksor, right?xD inte jag i alla fall...här kollar man om man ska ha skor, och jag ska ha dom här skorna :) hade lite svårt att välja mellan dom och dom här! :) men valde dom med flames :D det är typ en liten del av vad jag ska köpa av alla pengarna ^^ 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvis Saxon - 8 juli 2012 08:59

för alla ni som inte har tappat hopper om min fantastiska blogg, så har jag en ny! www.pungkratta.bloggplatsen.se det är typ samma....lol ...

Av Elvis Saxon - 18 mars 2012 21:06

Jag tänker sluta blogga för jag orkar inte med er som skriver från bibliotekets datorer "bög" när ni inte ens vågar säga det till mig själv -.-  ...

Av Elvis Saxon - 17 mars 2012 03:21

Av Elvis Saxon - 14 mars 2012 17:53

1. Skriv tio saker om dig själv.  Jag älskar punk, min första seriösa flickvän var jag vid 11-12 år, mina idoler är The Ark, Jag sjunger i dushen, jag heter inte elvis, jag heter jonte, jag sitter i en tjejs knä just nu, 7 flickvänner (tror jag), har...

Av Elvis Saxon - 14 mars 2012 17:33

Har fått empire tidningar av farsan som jag ska läsa :) Så....Efter att jag läst så ser jag på nån film som var i den och sen skriver jag en recension om den och betygsätter ;)      ...

Presentation


Born to raise hell

Omröstning

Vad vill du helst läsa
 En fråga
 Musik
 Film
 skit om andras bloggar
 om andras händelselösa skit liv
 politik
 bästa godissorten

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards